سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 
قالب وبلاگ

امام خمینی(ره):
آثاری که از او(شهید مطهری)هست بی استثناء همه آثارش خوب است؛من کس دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم بی استثناء آثارش خوب است؛ایشان بی استثناء همه آثارش خوب است؛انسان ساز است .   
یکی از نیازهای ما که در هیاهوی زندگی ماشینی  گم شده، نیاز به مطالعه مطالب مفید و افزایش اطلاعات عمومی و اسلامی میباشد. مجموعه کتابهاى شهید مطهرى ‏قدس سره به عنوان کتابخانه نسبتاً جامعى از علوم اسلامى منبع مناسبى براى بالا بردن سطح آگاهى ها و پرکردن اوقات فراغت همه ماست.

بی شک وقت و فرصت عمر بزرگترین سرمایه گرانبهای بشر است و بهره گیری از وقت بهترین توفیقی هست که نصیب بشر میشود.همه ی ما کاربران زمانی را درنت میگذرانیم چه خوب که با برنامه ریزی صحیح از این فرصت نهایت  استفاده را بکنیم.

با توجه به این موضوع و با توکل بر خداوند متعال و با تکیه بر پشتیبانی و استقبال کاربران محترم مجموعه بزرگ پارسی بلاگ و پیامرسان تصمیم گرفتیم سیر مطالعاتی از مجموعه آثار شهید مطهری رضوان الله تعالی علیه بر گزار کنیم.

برای نیل به این مقصود اتاق حکمت مطهر ایجاد شد و جناب اقای مهندس فخری مدیر محترم پارسی بلاگ لطف فرمودند امکان برگزاری ازمون تستی رو در اتاقهای پیامرسان ایجاد کردند که موجب سهولت زیاد در برگزاری مسابقات کتابخوانی شده است.

تقسیم بندی کتاب مورد مطالعه و مهلت مطالعه کتابها به گونه ای صورت گرفته که کاربران محترم روزی نیم ساعت صرف مطالعه کتاب بکنند
ان شا ءالله با توجه به نو بودن این طرح در مجموعه پارسی بلاگ استقبال خوبی به عمل بیاد.حمایت و استقبال شما بزرگواران مشوق ما در ادامه و تکمیل این طرح فرهنگی هست.


پنج شنبه 91/8/18 __ 4:16 عصر __ نویسنده : حکمت مطهر [ نظر ]

درباره وبلاگ

آمار بازدید از وبلاگ


بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 11
کل بازدیدها: 160450


[ قالب وبلاگ : حکمت مطهر ]
[ Weblog Themes By : Hekmat Motahar]
«**بــالای صفحـــه**»